Conversie optimalisatie

Home Conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie

 

Getallen op zich zijn geen graadmeter voor succes. Veel hits of kliks hebben geen waarde als dit niet leidt tot conversie. Er zijn verschillende doelstellingen die je als onderneming kunt bepalen, en resultaten die je voor ogen hebt met een marketingcampagne. Bij conversie optimalisatie wordt bepaald hoe de verschillende doelstellingen behaald kunnen worden, en wat de consequenties zijn van de resultaten. Door het proces continu te monitoren, en waar nodig bij te sturen kan de conversie geoptimaliseerd worden. Style Marketing kan dit volledige traject tot uitvoer brengen.

Optimalisatie van marketing

Er zijn veel manieren om online te adverteren en te investeren, er is helaas maar één potje om het geld uit te halen. Door gaandeweg de resultaten en conversie van elke campagne, en elk gekozen platform in kaart te brengen kan er bepaald worden of de vooraf bepaalde doelstellingen daadwerkelijk behaald worden. Wanneer een Facebook campagne niet tot de gewenste conversie leidt, kun je deze bijsturen. Wanneer een YouTube advertentie een onverwacht hoge conversie weet te realiseren maak je daar gebruik van. Online marketing is een doorgaand proces van meten en bijsturen.

Website optimalisatie

Door de kleur aan te passen, andere lettertypes te gebruiken of de navigatie aan te passen kan een website een hogere conversie realiseren. Naast realtime analyse van de website kan er met een A/B test bepaald worden welke versie van een website beter converteert, daarnaast wordt SEO verder geoptimaliseerd. Het team van Style Marketing zal ervoor zorgen dat conversie doelstellingen niet alleen behaald kunnen worden, maar overtroffen.