Web Analytics

Home Web Analytics

Web Analytics

 

Meten is weten, dankzij online tools is alle data van een website of marketing campagne te verzamelen, en te analyseren. Bekijk hoe effectief een marketingcampagne is, bereik je de juiste doelgroep en hoe kun je een promotionele campagne bijsturen voor nog betere resultaten? Van conversie tot leads en engagement, met tools als Google Analytics zal Style Marketing elke marketingstrategie tot in het kleinste detail analyseren voor optimale resultaten.

Duidelijke analyse

Dankzij geavanceerde tools en data die door specialisten worden geanalyseerd kan elke campagne nauwkeurig beoordeeld worden. Met een grondige kosten / baten analyse wordt bepaald welke vorm van marketing het meeste rendement oplevert. Deze data wordt door Style Marketing inzichtelijk gemaakt voor de klant, op een manier die voor iedereen te begrijpen is. Aan de hand van alle data kan een campagne worden bijgestuurd voor verdere optimalisatie.

Optimaliseer de conversie

Maak van een bezoeker een klant, maak van een offerte een intake gesprek. Er zijn verschillende manieren om de conversie te bepalen, vooraf worden duidelijke doelstellingen bepaald. Wil je producten verkopen, bezoekers naar de website lokken of contact leggen met potentiƫle klanten? Bezoekers, leads, kopers en contacten, met Web Analytics kun je alles in kaart brengen.

Kennis maakt macht

Er is geen enkel distributieplatform dat zoveel analysemogelijkheden biedt als het internet. Je kunt achteraf precies beoordelen of de vooraf bepaalde doelstellingen behaald zijn, en je kunt tussentijdse analyses uitvoeren om de strategie bij te sturen voor optimale resultaten. Web Analytics vormen de ruggengraat van een succesvolle marketing strategie, Style Marketing kan deze analyse op vakkundige wijze verzorgen.